A Fundación Celta ofrece un programa de bolsas en Estados Unidos aos xogadores da canteira

GALEGOCASTELLANO

A Fundación Celta de Vigo, responsable da xestión e coordinación das categorías inferiores do RC Celta chegou a un acordo coa empresa Book and Ball para ofrecer aos xogadores da canteira celeste un completo programa de bolsas académicas en universidades de Estados Unidos.
Esta mañá tivo lugar a primeira charla informativa a pais e xogadores acerca desta nova proposta: a partir desta tempada os xogadores da canteira celeste, principalmente os xogadores de categorías cadete e xuvenil, terán a oportunidade acceder a un programa especial de bolsas universitarias que servirán como complemento ás etapas finais da súa formación deportiva.
Este programa, desenvolvido especialmente para os mozos xogadores celestes, baséase no exitoso modelo académico e deportivo americano no que o ambas facetas están intimamente relacionadas a través de bolsas de estudos aos deportistas de maior rendemento.
A Fundación Celta de Vigo, en liña coa súa filosofía onde a formación académica é fundamental, continúa desenvolvendo novos programas que acheguen valor engadido á formación futbolística á vez que abre novas alternativas profesionais dos mozos deportistas da canteira do RC Celta.

La Fundación Celta de Vigo, responsable de la gestión y coordinación de las categorías inferiores del RC Celta ha llegado a un acuerdo con la empresa Book and Ball para ofrecer a los jugadores de la cantera celeste un completo programa de becas académicas en universidades de Estados Unidos.
Esta mañana ha tenido lugar la primera charla informativa a padres y jugadores acerca de esta novedosa propuesta: a partir de esta temporada los jugadores de la cantera celeste, principalmente los jugadores de categorías cadete y juvenil, tendrán la oportunidad acceder a un programa especial de becas universitarias que servirán como complemento a la etapas finales de su formación deportiva.
Este programa, desarrollado especialmente para los jóvenes jugadores celestes, se basa en el exitoso modelo académico y deportivo americano en el que el ambas facetas están íntimamente relacionadas a través de becas de estudios a los deportistas de mayor rendimiento.
La Fundación Celta de Vigo, en línea con su filosofía donde la formación académica es fundamental, continúa desarrollando nuevos programas que aporten valor añadido a la formación futbolística al tiempo que abre nuevas alternativas profesionales de los jóvenes deportistas de la cantera del RC Celta.

Leave a Reply

2 + dos =