Apúntate xa ó IV Torneo de Pádel Fundación Celta – Adeslas

GALEGOCASTELLANO

A Fundación Celta de Vigo presenta a cuarta edición do torneo de pádel Fundación Celta – Adeslas, que terá lugar nas instalacións de Rec Pádel en Vigo entre o 24 de marzo e o 2 de abril (Pendente do partido de Laliga RC Celta- UD Las Palmas). O prazo de inscrición finalizará o vindeiro domingo 19 de marzo.

O tradicional torneo contará este ano con 8 categorías diferentes, co obxectivo de ofrecer a oportunidade de participar a todos os niveis xogo. Ademais haberá premios, sorteos e moitas sorpresas e todos os partcipantes recibirán polo Adidas conmemoratvo do evento que poderán recoller na tenda de Piñeiro Sport (Avda. Camelias 138) os días 22 e 23 de marzo.

Os partdos xogaranse a partr das 17,30 de luns a venres e durante todo o día partir das 10 horas os sábados e domingos.

A Fundación Celta continúa apostando por dinamizar e fomentar a práctica deportiva entre os afeccionados cun torneo que conta xa cun importante seguimento con máis de 200 parellas participantes na pasada edición.

INSCRÍBETE AQUÍ

La Fundación Celta de Vigo presenta la cuarta edición del torneo de pádel Fundación Celta – Adeslas, que tendrá lugar en las instalaciones de Rec Pádel en Vigo entre el 24 de marzo y el 2 de abril (Pendiente del partido de Laliga RC Celta- UD Las Palmas). El plazo de inscripción finalizará el próximo domingo 19 de marzo.

El tradicional torneo contará este año con 8 categorías diferentes, con el objetivo de ofrecer la oportunidad de participar a todos los niveles juego. Además habrá premios, sorteos y muchas sorpresas y todos los partcipantes recibirán Polo Adidas conmemoratvo del Evento que podrán recoger en la tenda de Piñeiro Sport (Avda. de Camelias 138) los días 22 y 23 de marzo.

Los partdos se jugarán a partr de las 17,30 de lunes a viernes y durante todo el día partir de las 10 horas los sábados y domingos. 

La Fundación Celta continúa apostando por dinamizar y fomentar la práctica deportiva entre los aficionados con un torneo que cuenta ya con un importante seguimiento con más de 200 parejas participantes en la pasada edición.

 

INSCRÍBETE AQUÍ 

cartel oficial IV torneo de padel AZUL

Leave a Reply

cuatro + siete =