Clubs e concellos convidos viven unha xornada de celtismo da man da Fundación Celta

GALEGOCASTELLANO

A Fundación Celta de Vigo organizou esta tarde un encontro con diversos concellos e clubs cos que mantén unha estreita vinculación en materia formativa e de desenvolvemento de actividades. O Presidente do RC Celta, Carlos Mouriño, recibiu aos preto de 50 representantes destas entidades no estadio de Balaídos e convidoulles a coñecer as instalacións, visitar o museo celeste e gozar do encontro entre o RC Celta e o Club Atlético Osasuna.

Na actualidade, a entidade celeste conta con preto de 30 convenios de colaboración que contemplan diferentes tipos de actividades conxuntas, todas elas vinculadas coa promoción do deporte basee e os seus valores, alicerce fundamental da filosofía da Fundación Celta de Vigo.

Con este tipo de encontros a entidade celeste pretende recoñecer o labor que realizan os clubs e concellos na promoción do deporte así como o seu firme apoio ao labor da Fundación Celta en actividades como campus, escolas e clinics formativos.

La Fundación Celta de Vigo organizó esta tarde un encuentro con diversos ayuntamientos y clubes con los que mantiene una estrecha vinculación en materia formativa y de desarrollo de actividades. El Presidente del RC Celta, Carlos Mouriño, recibió a los cerca de 50 representantes de estas entidades en el estadio de Balaídos y les invitó a conocer las instalaciones, visitar el museo celeste y disfrutar del encuentro entre el RC Celta y el Club Atlético Osasuna.

En la actualidad, la entidad celeste cuenta con cerca de 30 convenios de colaboración que contemplan diferentes tipos de actividades conjuntas, todas ellas vinculadas con la promoción del deporte base y sus valores, pilar fundamental de la filosofía de la Fundación Celta de Vigo

Con este tipo de encuentros la entidad celeste pretende reconocer la labor que realizan los clubes clubes y ayuntamientos en la promoción del deporte así como su firme apoyo a la labor de la Fundación Celta en actividades como campus, escuelas y clinics formativos.

Funda2

Leave a Reply

uno + ocho =