Fundación Celta Integra debuta en la liga gallega de futbol sala adaptado

GALEGOCASTELLANO

A escola de persoas con discapacidade da Fundación Celta de Vigo “Fundación Celta Integra” debutou esta mañá na estrea da nova tempada da liga Galega de Fútbol sala que organiza a Federación Galega de Deporte Adaptado.

Do mesmo xeito que a pasada tempada, a competición dividirase en tres xornadas repartidas ao longo do presente ano. A primeira delas tivo lugar esta mañá nas instalacións do Multiusos da Xunqueira en Pontevedra onde se deron cita o trece conxuntos inscritos para a competición entre os que se atopan o colexio Saladino Cortizo, Aspanaex, Asdan, Prioriño, Xoán XXIII, Aceesa e Aspavi.

Para Álex Abalde, coordinador da escola Celta Integra apreciouse unha gran mellora e progresión de todos o participantes respecto ao pasado ano. O preparador mostrouse enormemente satisfeito coa organización da actividade: “Estamos moi contentos de participar nunha actividade cun ambiente tan extraordinario, os mozos compartiron unha gran xornada con partidos de moita calidade técnica e igualdade absoluta”.

As próximas xornadas da competición terán lugar o 31 de maio e o 11 de outubro deste ano. A escola Fundación Celta Integra continúa a súa actividade e adestramentos co obxectivo de seguir crecendo e gozando desta marabillosa iniciativa.

La escuela de personas con discapacidad de la Fundación Celta de Vigo “Fundación Celta Integra” debutó esta mañana en el estreno de la nueva temporada de la Liga Gallega de Fútbol Sala que organiza la Federación Gallega de Deporte Adaptado.

Al igual que la pasada temporada, la competición se dividirá en tres jornadas repartidas a lo largo del presente año. La primera de ellas tuvo lugar esta mañana en las instalaciones del Multiusos de A Xunqueira en Pontevedra donde se dieron cita los trece conjuntos inscritos para la competición entre los que se encuentran el colegio Saladino Cortizo, Aspanaex, Asdan, Prioriño, Juan XXIII, Aceesa y Aspavi.

Para Álex Abalde, coordinador de la escuela “Celta Integra” se ha apreciado una gran mejora y progresión de todos los participantes respecto al pasado año. El preparador se ha mostrado enormemente satisfecho con la organización de la actividad: “Estamos muy contentos de participar en una actividad con un ambiente tan extraordinario, los chicos compartieron una gran jornada con partidos de mucha calidad técnica e igualdad absoluta”.

Las próximas jornadas de la competición tendrán lugar el 31 de mayo y el 11 de octubre de este año. La escuela Fundación Celta Integra continúa su actividad y entrenamientos con el objetivo de seguir creciendo y disfrutando de esta maravillosa iniciativa.

 

Leave a Reply

trece − dos =