O RC Celta e a Fundación únense á campaña de apoio ao estudo da Biopsia Líquida

GALEGOCASTELLANO

En la tarde de ayer tuvo lugar la presentación de la campaña de micromecenazgo organizada por ONCOMET (Grupo de Oncología Médica Traslacional del Instituto de Investigación Sanitaria de Santiago de Compostela) con el objetivo de recaudar fondos para la adquisición de equipamiento médico para el estudio de la biopsia líquida en la que colaborará la Fundación Celta de Vigo.

En la presentación, celebrada en los laboratorios del Instituto de Investigación Oncológica de Santiago, estuvieron presentes el jugador del RC Celta Sergio Álvarez y Germán Arteta, director de la fundación celeste, junto a representantes del CD Lugo, RC Deportivo de La Coruña,  CD Ourense, Pontevedra CF e SD Compostela.

En el partido de mañana miércoles tendrá lugar una de las primeras acciones de la campaña. Los jugadores celestes saldrán al terreno de juego ante el Espanyol con camisetas de apoyo a la campaña y se emitirán diversos mensajes por megafonía para animar a colaborar. Además, se dará apoyo a través de las redes sociales así como las webs oficiales del RC Celta y su fundación.

El objetivo de la campaña es proponer a toda la Sociedad Civil Gallega que financie colaborativamente y de forma desinteresada un proyecto diseñado por el grupo de Oncología Médica Traslacional, con el objetivo de poner a los gallegos a las puertas de la medicina de precisión. Los fondos que se consigan se dedicarán a la contratación de personal, instrumental, y material fungible, para llevar a cabo un proyecto de investigación muy ambicioso dentro del campo de la biopsia líquida y que podrá dar lugar en un futuro a la mejora del manejo clínico de pacientes oncológicos.

Na tarde de onte tivo lugar a presentación da campaña de micromecenazgo organizada por ONCOMET (Grupo de Oncoloxía Médica Traslacional do Instituto de Investigación Sanitaria de Santiago de Compostela) co obxectivo de recadar fondos para a adquisición de equipamento médico para o estudo da biopsia líquida na que colaborará a Fundación Celta de Vigo.

Na presentación, celebrada nos laboratorios do Instituto de Investigación Oncolóxica de Santiago, estiveron presentes o xogador do RC Celta Sergio Álvarez e Germán Arteta, director da fundación celeste, xunto a representantes do CD Lugo, RC Deportivo da Coruña,  CD Ourense, Pontevedra CF e SD Compostela.

No partido de mañá mércores terá lugar una das primeiras accións da campaña. Os xogadores celestes sairán ao terreo de xogo ante o Espanyol con camisetas de apoio á campaña e emitiranse diversas mensaxes por megafonía para animar a colaborar. Ademais, darase apoio a través das redes sociais así como as webs oficiais do RC Celta e a súa fundación.

O obxectivo da campaña é propor a toda a Sociedade civil Galega que financie colaborativamente e de forma desinteresada un proxecto deseñado polo grupo de Oncoloxía Médica Traslacional, co obxectivo de pór aos galegos ás portas do medicamento de precisión. Os fondos que se consigan dedicaranse á contratación de persoal, instrumental, e material fungible, para levar a cabo un proxecto de investigación moi ambicioso dentro do campo da biopsia líquida e que poderá dar lugar nun futuro á mellora do manexo clínico de pacientes oncolóxicos.

Leave a Reply

siete − cuatro =