Código ético e legal

Os valores básicos que guían a actividade do Grupo son: HONESTIDADE, XUSTIZA E INTEGRIDADE. Sendo os principios básicos:

  • Estrito cumprimento da Lei e da Normativa Interna,
  • Máximo respecto, equidade e dignidade no trato a todos os empregados, xogadores, colaboradores, abonados, provedores, competidores e demais terceiros vinculados co Grupo
  • Compromiso coa saúde e a seguridade,
  • Transparencia, obxectividade e profesionalidade no desenvolvemento de todas as súas actividades e das relacións con todos os grupos de interese,
  • Intimidade, protección de datos e información confidencial, e
  • Fomento da actividade deportiva cos máis altos estándares de profesionalidade.

O Grupo dispón de Normas de Conduta relativas a:

  1. Manual de Prevención de Riscos Penais, e no que se detalla os principios de xestión e prevención de delitos do Grupo e a estrutura e funcións do Comité de Cumprimento. Para poder inscribirse na liga Nacional de Futbol Profesional (LALIGA) é necesario con carácter anual un informe de auditoría de Compliance. Para máis información, consulte a nosa Política de Cumprimento
  2. Código de Conduta e Ética Profesional, no que se detalla os valores e principios do Grupo e que constitúe a referencia básica da conduta que deben seguir todos os empregados e colaboradores do Grupo. Ditas condutas serán levadas a cabo considerando, non só aos empregados, senón tamén a colaboradores, socios, patrocinadores, competidores, provedores e terceiros vinculados co Grupo.
  3. Política Anticorrupción, na que se determinan as medidas necesarias para previr, detectar e sancionar os actos fraudulentos e a utilización dos medios do Grupo, en proveito económico ou doutra índole, dos empregados, xogadores, directivos ou membros do Órgano de Administración de leste.
  4. Política de Atencións e Agasallos, na que se determinan as medidas necesarias para previr, detectar e sancionar os actos fraudulentos e a utilización das funcións e do Grupo, en proveito económico ou doutra índole, dos empregados, xogadores, colaboradores, directivos ou membros do Órgano de Administración de leste.
  5. Política de Prevención de Conflitos de Interese, na que se determina como evitar a realización de calquera actuación por parte dos empregados, xogadores, colaboradores, directivos ou membros do Órgano de Administración do Grupo que poida interferir co exercicio independente da actividade de leste, ben sexa por investimento, interese, asociación ou outras vías ou modalidades.
  6. Política de Privacidade e Confidencialidade, na que se establecen os requisitos baixo os cales, cada un dos membros do Grupo debe tratar a información orixinada no ámbito de leste, protexendo dita información, así como evitando a súa divulgación non autorizada a terceiros, que puidese pór en risco o cumprimento d eles obxectivos do Grupo.
  7. Política de Seguridade en materia de Protección de Datos, na que se establecen as obrigacións e o procedemento a seguir polo persoal do Grupo que manexa datos de carácter persoal, no desenvolvemento da súa actividade diaria, así como concienciar aos mesmos da súa importancia.

Así mesmo, o Manual de Prevención de Riscos Penais, o Código Ético e os procedementos e políticas do Grupo Celta establecen unha serie de pautas de actuación e de control coa finalidade de mitigar riscos potenciais de comisión de delitos, xa sexa internamente como por terceiros colaboradores.